hjartesorg

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

Shopping

Av Idun - 23 januari 2015 11:30

Är det någon mer än mig som brukar tröstshoppa? Jag upplever faktiskt att jag mår bättre av det haha. En sak som jag tror är viktig när man är ledsen är att köpa ett gäng nya festtoppar, samla ihop sina bästa tjejkompisar och sedan dra ut och dansa tillsammans. Man ska inte sitta hemma för då är det så lätt att man börjar tänka och blir ledsen. Iallfall, jag slängde ihop ett litet collage med mina festfavoriter :) Allt kommer från Nelly.com.


 

Matcha allt med tighta svarta jeans, en cool smokey eye, rosa läppar, lösögonfransar och stort lockigt hår. Gå ut, ha kul och bara var. Strunta i att tänka på allt som är jobbigt och fel. Det ska jag göra ikväll. Och jag har faktiskt den ljusrosa toppen längst upp till vänster, och den ska jag ha på mig ikväll. Vill ni se en bild sedan ikväll? :)

#shopping

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Idun - 23 januari 2015 15:44


Snälla säg att ni också har en klädstång med alla era favoritplagg? Haha, känns som att alla har det just nu :) Jag fick iallafall min förförra julen och nu är den helt överfull med kläder haha. Vill ni veta det värsta? 9 av 10 plagg är oanvända    M...

Av Idun - 22 januari 2015 23:13


Vilka håller med om att det bästa sättet man kan hämnas på, när man blivit dumpad är att träna och få en killerbody? Personligen så har jag blivit väldigt medveten om vad jag borde och inte borde äta, har slutat med kolhydrater och börjat röra på mig...

Av Idun - 22 januari 2015 21:15

Nu ska vi prata humörsvängningar. Inte sådana man har vid pms och mens utan såna man har när man förlorat sin pojkvän/flickvän. Jag tror ni vet vad jag pratar om. Ena stunden känner man att "jag behöver fan inte honom, jag kan ta hand om mig själv!" ...

Av Idun - 22 januari 2015 20:45


Jag och mitt ex gick i samma klass i gymnasiet. I början av 2-an började jag bli intresserad av honom och i slutet av 2-an började vi prata. Vi snackade över facebook VARJE dag i lite mer än nio månader. Det är ganska länge när du är 17-18 år. Iallaf...

Av Idun - 22 januari 2015 20:17


Denna bloggen är skapad för alla som mår dåligt pga kärlek. Men alla andra är såklart också välkomna att kika in här. Att förlora en person eller att avsluta en relation är jobbigt. Väldigt jobbigt. Och det är lätt att föräldrar, vänner, släkt osv sä...

Presentation


Olycklig kärlek? Nydumpad? Heartbroken? Då är detta din typ av blogg. Kika in här när du känner dig nere

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015
>>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards